(Előadói vázlat)
A tudományról
általánosan és egyedi elemi részleteiben beszélek.
Megállapításaim fontos folyamatra irányulnak,amely nevezetesen: a
tudomány kialakulása és eltorzulása,annak meghamisítása és a
hatalom/befolyás szolgálatába állítása a felismerhető alapvető
indulat.
A tudomány kialakulása
Furcsa ezt így
meghatározni,hiszen sem időpont sem hely nem meghatározható. Így
helyesebb a tudomány észleléséről beszélni. Az értelem
felnyílik a tudatban és különbséget tesz a valóság,képzelet
között. A lehetséges és a lehetetlen. A valós és valótlanság
jellegzetességeiről.
Az emberi lét a
sejtcsoportok kiépülésének folyománya és a sejt specifikumok
képességeinek eredője értelmünk,okosságunk kialakulása. Ez nem
fejlődés hanem potenciál amelynek megléte mennyiségi,minőségi
és geometria elemekre mutatnak vissza. Az emberi kód nyelvek a
gondolkodás kód rendszerét rekombinálják kifejező
eszközeink felé és az így lejegyzésre, előadásra kerülő
modulok alkotják/hordozzák az ismeret átadás,csere, műveleteihez
szükséges egységeket.
A gondolkodás eleme a
gondolat amelynek formálható megjelenései léteznek és
kiterjedése függetlennek látszik az időtől. Magyarul a gondolat
hátterében az időtlenség és a kiterjedés hiánya egyfajta
értelmi csillagszületés .Következményei az érzékszervi
visszacsatolások eredőivel való ismeret kezelés. Az észlelés és
a gondolat így alkot spirálpárokat amelyekben az igazolás lehet
tapasztalati vagy képzetes. A későbbi használatok azután ezeket
rögzülésekbe tartva kombinatív műveletté alakítva át
gondolkodási folyamatok és következtetések részeivé válnak.
A megfigyelt
gondolati mezők korlátlanul kiterjedő fogalmi halmazokká
válhatnak. A tapasztalás és megfigyelés,következtetés és
képzelet úgy halad előre ahogyan az alaprendszer sémái és
szabályrendszer ezt megengedi. A helyes fogalmi kódexek ezért
alapvetően fontosak a tudomány észlelési folyamatokban.
- A gondolat tér/idő mentes
- A fogalmi kódexek minősége
- A tudomány értelmi észlelés alapján keletkezik
A
gondolkodás kiterjedése
Az elménkben kialakuló
gondolat,mint gondolkodási elem az agysejtek
specifikus működésének eredménye. Elképzeléseink nyomán
(korpuszkularizmus) a gondolat pályákon,mezőkön,terekben,mozgó
indulatok amikor is az agy ingerlései egy belső figyelmi központ
felé haladnak,abban összpontosulnak. Az így előálló gondolat
elemek kódolása és átalakítása az egész test együttműködése
alapján kész valamilyen műveletek bevezetésére és egy,a sejt
halmazok feletti fizikai/gondolati működtetésre.
A gondolkodás nem inger. Az agysejtek ingerületi kódnyelven nem alkothatnának összetett gondolati egységeket. A gondolat egy geometria képződmény amelynek kiterjedése és felületi elemi kötésekre,kapcsolatokra alkalmas elemekkel rendelkezik. Az így kialakuló gondolat érzetek csökevényesek és a felügyelet hiányában rövid életűek. A viszonylatok és kapcsolatok egymástól jól elkülönülő világa teremti meg a gondolkodás minőségi,mennyiségi és kiépülési határait. Az így értelmezett gondolati szabadság tehát csak egyetlen kiterjedésben lehetséges, a viszonylatok irányába. A kapcsolati rendszerek oksági és összefüggéségi állapotokat alkotnak,melyek a megvalósult gondolati és valóság követő térbe közvetítheti át az értelmet. Ez azt jelenti,hogy a bekövetkezési gondolkodás (B.k.= viszonylatok)és a megvalósulási gondolkodás M.g.=kapcsolatok)aránya képes kifejezni az elme gondolkodási minőségét. (De ez csak egyetlen vetülete annak). A viszonylatok (lehetséges )világa egymásba alakulhatóan érintkezik az oksági (kapcsolati) kezdeményekkel. A felfogás,megértés és elfogadás,fokozatosan a használat és átalakítás folyamataiba megy át és az így kialakuló gondolkodási műveletek alkotják a tudat tudományra eszmélésének kezdeteit és kiépülését.
A gondolkodás nem inger. Az agysejtek ingerületi kódnyelven nem alkothatnának összetett gondolati egységeket. A gondolat egy geometria képződmény amelynek kiterjedése és felületi elemi kötésekre,kapcsolatokra alkalmas elemekkel rendelkezik. Az így kialakuló gondolat érzetek csökevényesek és a felügyelet hiányában rövid életűek. A viszonylatok és kapcsolatok egymástól jól elkülönülő világa teremti meg a gondolkodás minőségi,mennyiségi és kiépülési határait. Az így értelmezett gondolati szabadság tehát csak egyetlen kiterjedésben lehetséges, a viszonylatok irányába. A kapcsolati rendszerek oksági és összefüggéségi állapotokat alkotnak,melyek a megvalósult gondolati és valóság követő térbe közvetítheti át az értelmet. Ez azt jelenti,hogy a bekövetkezési gondolkodás (B.k.= viszonylatok)és a megvalósulási gondolkodás M.g.=kapcsolatok)aránya képes kifejezni az elme gondolkodási minőségét. (De ez csak egyetlen vetülete annak). A viszonylatok (lehetséges )világa egymásba alakulhatóan érintkezik az oksági (kapcsolati) kezdeményekkel. A felfogás,megértés és elfogadás,fokozatosan a használat és átalakítás folyamataiba megy át és az így kialakuló gondolkodási műveletek alkotják a tudat tudományra eszmélésének kezdeteit és kiépülését.
- A gondolat, egy geometria képződmény. Rögzült biokémiai ábra.
- A viszonylatok és kapcsolatok a tudattól független fizikai világ jellemző elkülönülése. A viszonylat megjelenése,a tudatban megjelenő viszonylati állapot egyfajta bekövetkezési képesség a lehetséges,elképzelhető,felvethető gondolati szabadság eszköze az „élőlények” (összetett rendszerek) védelmi/túlélési állapotának segítője/fenntartója. A kapcsolati viszonyok, feltételekhez szabályokhoz kötött rendezési lehetőség. A fizikai világ alapprincípiuma.
Eltérő
szereplők a tudomány használatában
A szimmetrikus és aszimmetrikus gondolkodás ismérvei
A szimmetrikus és aszimmetrikus gondolkodás ismérvei
A
korpuszkularizmus
felismerése, a tudat ismeret kezelésére a szimmetrikus és
aszimmetrikus gondolkodási műveletvégzések. Az élőlény
központi idegrendszere a szimmetria alapján alakul ki és a csúcs
szervében létrejövő állományok alá vannak rendelve az
őszműködés (lét) alapfeltételeinek.
Az
így kialakult állapotok nem adnak lehetőséget a gondolkodás
tér/időtlen állagának fenntartására,mert a cselekvés és
gondolati bekövetkezésekre kényszerítően és irányítóan
hatnak a környezet/háttér körülményeire és állapotai. A
szimmetrikus gondolkodás időtlenül vizsgálja és felügyeli az
ismeret halmazokat. Keresve az oksági kapcsolatokat és
összefüggéseket. Az ismeretek elvetett elemit sem tünteti
el,tárolja és újra értelmezi.Az ember
közösségi együtt működése egy hirtelen
és rövid idő alatt lejátszódó történelmi periódusban
-korlátozottan- átvált a szimmetrikus
gondolkodás irányába és erőfeszítéseket
tesz az egyéni tudomány
intézményes átalakítására,fenntartására.
Ez iskolákat és tudományos műhelyeket igényel. Nem tisztázott
ennek eredete. Az viszont megállapítható,hogy a tudomány féken
tartása álcázása,átfogalmazása és meghamisítása ebben az
időpontban elindult és tart napjainkig. Tehát a tudomány
elrablása
intézményessége alapján lehetséges,miután a szervezés és
szükség olyan formákat alakított ki amelyeknek tulajdonosai
erősen aszimmetrikus gondolkodók és azok napjainkban is. Az
élőlény állatias viselkedése a tudomány kezelés teljes
állományára rátelepül és súlyos teherként,szűrőként
(periodikusan) akadálya az ember értelmi lehetőségeinek
kibontakozásában. Az elbutítás elkorcsosítás,értelmi hígítás
és felfogási kivattázás
hathatós eszközévé vált a tudomány el rablóinak kezében.
Mindez lehetséges a közösségi viszonyok alapállapotainak
időtlen,változatlanságának.
A tudomány így átalakul egy konspiratív szervezetté,amelynek tulajdonává válik az ismeret.
A tudomány így átalakul egy konspiratív szervezetté,amelynek tulajdonává válik az ismeret.
- A szimmetrikus gondolkodás (szig) időtlenül vizsgálja és felügyeli az ismeret halmazokat. Keresve az oksági kapcsolatokat és összefüggéseket. Az ismeretek elvetett elemit sem tünteti el,tárolja és újra értelmezi. Ezt nevezzük okosságnak
- Az aszimmetrikus gondolkodás (aszig.) időfüggő válogatás és vizsgálat az ismeret halmazokban. Keresve a viszonylatokat,képzetes összefüggéseket. A ki nem választott ismereteket elmellőzi,eltünteti,meghamisítva validál-ja. Újraértelmezéseiben konspiratív és erőszakos. Ezt nevezzük intelligenciának az az ravaszkodó okosságnak.
A
tudomány elrablása ,tény.
Az emberi
kultúrák fokozatosan elmerülnek az adott tudomány kezelés
útvesztöiben és a működést lehetetlenné tévő aszig. elemek
működésének,konspiratív össze fonodásának mocsarában. Az új
,de nem a múlt hibáitól megtisztuló körkörösség azt
mutatja,hogy az aszig.-ók alapvetően erősebbek és meghatározóbbak
a tudomány birtoklásában. A tudományt fokozatosan
baktériumok,penészek, férgek,élősködök, és intelligens
koordinátorok tartják felügyelet alatt . Minden áltudományos,
viszonylat bonyolító,elképzelés,teória és hamisítás szívesen
látott közlésre,előadásra. Az irodalmiasitott ismeret kezelés
alapvető követelmény a lineáris emberi kód nyelv beszűkített
állapotában,korlátolt lehetőségű etnikailag elkorcsosult
”nemzeti” kódnyelvek világ nyelvé erőltetésével tovább
csökkenteni a megértés színvonalát.
Feltételezhetően a tudomány elrablása az ok amiért az emberiség nem rendelkezik elfogadható ismeretekkel a múltról. Így egy önmagába záródó gondolati világ foglyaivá válunk. Legyőzhetetlen akadályok és káosz közepette önmagunk áltatása mellett vesztjük el lehetőségeinket egy szig. -ók által fennálló tudomány helyett. Olyan világot hazudnak körénk amiben a bizonytalanság és a tehetetlenség eluralkodik mindennapjainkon.
A rablók célja nem egy központilag irányított,vezéreszme következménye,hanem a biológiai objektum értelmi viszonyainak állatias színvonala. Az aszig-ók rendkívüli előnye a gondolkodás viszonylatokba terelése. Lásd:művészetek, fikciók, teóriák,vallás/politika, hazugság kultúra fenntartása,az oktatás szétfosztása.
Feltételezhetően a tudomány elrablása az ok amiért az emberiség nem rendelkezik elfogadható ismeretekkel a múltról. Így egy önmagába záródó gondolati világ foglyaivá válunk. Legyőzhetetlen akadályok és káosz közepette önmagunk áltatása mellett vesztjük el lehetőségeinket egy szig. -ók által fennálló tudomány helyett. Olyan világot hazudnak körénk amiben a bizonytalanság és a tehetetlenség eluralkodik mindennapjainkon.
A rablók célja nem egy központilag irányított,vezéreszme következménye,hanem a biológiai objektum értelmi viszonyainak állatias színvonala. Az aszig-ók rendkívüli előnye a gondolkodás viszonylatokba terelése. Lásd:művészetek, fikciók, teóriák,vallás/politika, hazugság kultúra fenntartása,az oktatás szétfosztása.
Minden
elveszik és elpusztul és ami újként feltámad alapjaiban ugyan az
a tudomány rombolás amelyben élünk. Nem létezik eszköz az
aszig-ok kordában tartására,mert a szórakozás
,szórakoztatás,túlhajszolt testi örömök tulajdonosai és
„fejlesztői” is.
Durván
körvonalazódik,hogy egy Neander-völgyi és egy Crô-magnoni áll
szemben egymással,figyelj és gondolkodj fel fogod ismerni őket.
Az hamis
ismeretek „háttér sugárzása” közepette van egy csendes
tér/időtlen hangzás amely egy felgombolyítható értelmezést fog
nyújtani,annak akit érdekel.
Molnár
Ferenc
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése